Kan ik een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?

Zeker! De Bakdoos is al een cadeautje op zich die je ook naar een ander kunt versturen! In het bestellingproces kun je bij het afleveradres het adres van de ontvanger invullen. 

Mocht je een persoonlijke boodschap toe willen voegen, dan kun je dit vermelden in het opmerkeringenvak. Wij zorgen er dan voor dat deze op een leuk kaartje geschreven wordt en dat deze in de Bakdoos komt. 

Hoe wordt de Bakdoos verpakt?

De Bakdoos wordt verpakt als een waar cadeautje. Wanneer je deze ontvangt verschijnt er gegarandeerd een glimlach op je gezicht. We willen niet te veel verklappen hoe het er precies uitziet, maar je zult het met veel plezier uitpakken!

Hoe zit het met de bakmixen die in de Bakdoos zitten?

Alle mixen in de Bakdoos wordt met liefde en zorg door ons gemaakt. Wij gebruiken onze eigen recepten die (door het vele proefbakken) heerlijk zijn. De mixen worden zelf door ons samengesteld en ingepakt. Mocht je willen weten welke ingrediënten erin zitten of wat de allergenen zijn, dan kun je dat terugvinden bij informatie bij de betreffende Bakdoos op onze website. 

Hoe zit het met de verzendkosten?

Wij berekenen geen verzendkosten. Iedere Bakdoos wordt met een Track & Trace code verzonden zodat je hem kunt volgen. 

Wat is de levertijd van mijn Bakdoos?

Wij streven ernaar dat je je Bakdoos zo snel mogelijk in huis hebt. Ons streven is dan ook om je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen te verzenden. In drukke periodes kan dit uitlopen tot 3 werkdagen. Wanneer je bestellingen verzonden is krijg je altijd een berichtje van ons. 

Is de BTW inbegrepen in de prijzen?

Ja, de prijzen van de producten zijn inclusief 21% BTW. 

Kan ik ook een grote bestelling plaatsen?

Natuurlijk, leuk zelfs! Stuur een mailtje naar info@debakdoos.nl zodat we een passend aanbod kunnen doen. 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

We doen onze uiterste best jou de beste Bakdoos ervaring te geven. Ben je desondanks niet tevreden of heb je een klacht? Maak dit dan kenbaar door een mail te sturen naar info@debakdoos.nl.  

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.  

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op www.ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is staat het je vrij je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.  

Werken jullie samen met bloggers en influencers?

Ja! Mocht je met ons samen willen werken stuur dan een mail naar info@debakdoos.nl en laat ons weten wat je te bieden hebt!

© 2019 - 2020 De Bakdoos | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel